Beach 2009

Idag blev det äntligen stranden för mig, Frallan och Martin! Men när vi kommer fram så är de molnigt och blåsigt :( Men vi härdade ut och dom två badade men inte jag eftersom ja är en badkruka :)

Sen lekte vi lite i sanden och man blev som barn på nytt. Bildbeviset kommer här;


Martin med sina Hulken kallingar som han fått av mig och Frallan och kravet var att han var tvungen ha dom på beachen!


Påväg för att bada


Frallan - Jag - Martin på havsbadet solandes, ser ni likheterna? ;)


*Nu ska ja handla mat*

// ia

Kommentarer
Postat av: Martiiiin

Lika som bääär :D

2009-08-06 @ 21:56:27
Postat av: Frallan

hahaha så bra! :D hoppas Martin håller sig ifrån microugnar nu.. Man blev ju mörkrädd ;)

2009-08-07 @ 10:22:56
Postat av: opzi

Jaa Martin, inga fler microvågsugnar nu, våran är ju som sagt lite förstörd efter din framfart ;)

2009-08-13 @ 17:14:26
URL: http://opzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0