Hemma och vila?

Idag stannade jag hemma från jobbet eftersom det kändes väldigt konstigt i halsen, som att något låg och skavde längre ner i halsen än man kan se. Dock undrar jag om det kan ha varit en sån där vit "prick" som både jag och syrran brukar få emellanåt, och som tydligen är ett tecken på att imunförsvaret jobbar för att hålla borta baciller från halsen.
Isåfall verkar dom då ha gjort ett bra jobb, för nu känns de då bra i halsen och jag ser inte lika bubblig ut heller hehe

Eller så var det alla vitaminer jag proppade i mig igår? =P De blev 2 apelsiner, en galia melon och juice. Och imorse åt ja faktiskt en ordentlig frukost, och snacka om att man klarar dagen bättre med en full mage från morgon!

När jag då väl har varit hemma och faktiskt inte sängliggande så har jag fått undan disk och skräp och även lite smutsiga kläder har jag lyckats få rena. Lite bild bevis på dagens bedrift;




*Sista hoppet imorn då*

// ia

Kommentarer
Postat av: Niclas

glöm nu inte rösta på Thorleifs

2009-02-28 @ 20:07:54
URL: http://bigbrother-tidningsbud.blogspot.com/
Postat av: Jane

vita prickar?

Jag brukar få typ små gula kulor som sitter i halsen och lossnar ibland.. Låter äckligt, i know.. Tänkte att det kanske va nåt sånt du mena? :P

2009-03-02 @ 12:25:43
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Patrick

Jag älskar det faktum att det är ljust ute på före-bilden på köket och kolsvart ute på efter-bilden. 7-timmarsstädning? :P

2009-03-06 @ 03:19:01
URL: http://mannenochsolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0