Bakis - Jodå

Nu har ja som börja kvickna till, men det har varit en seg dag, har sovit till 15 nångång och då kom frallan och hämtade sitt smink. Efter detta satt jag vid datorn ett tag och nu har jag varit och handlat på Coop lite spenat som ja snart ska äta och även sallad som jag ska ha till =P bra combo ja vet haha

Igår var de ju fest dårå.. här. Det var jag, Frallan, Sandra, Ellie, Nadia, Jim (fast han var mest i datarummet och spelade), Mackan & Mattias. Sen tror ja de inte var någon mer. Vi lyssnade på musik, snackade och spelade Wii. Sen bar det ut på krogen i typ en timme innan jag ville hem haha
Så jag tvingade Jim att vi skulle gå på Big Boy och handla käk innan, vilket vi gjorde. Men sen när vi kom hem började ja må skit så ja parkerade i badkaret en tid (har ingen aning om hur länge ja satt där men de kändes som flera timmar) och älskling bara passade upp mig med allt ja ville ha, och stackarn fick äta själv =(

Men sen la ja mig i sängen och somnade, vaknade efter en liten stund och hade lågt blodsocker så de var ju bara att vingla upp igen och hälla i mig mjölk med strösocker och Oboj. Tillbaka till badkaret för att ja frös så mkt, sen i säng och sov tills Jim skulle upp och jobba. Sen var jag vaken en stund och snackade med han på msn tills det var dags att åter somna.

Nu ska ja hänga upp mina nya gardiner och äta stuvad spenat med sallad.


*Bilder kommer sen, har ingen ork till det just nu*

// ia

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; TACK! :D









Hej hej! Nu är jag hemma igen från resan till skåne! Hoppas att du har följt lite granna genom resan dit och hur det har varit där nere.



Kommer att blogga lite mera nu i framtiden :D

hoppas du har haft det bra! och ha en bra vecka nästa vecka :D



Emma

2009-01-25 @ 23:36:24
URL: http://emmaaoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0