It has arrived

Japp 15.09 var paketet på Coop och jag har hämtat ut det och hunnit testa hårlocksgrejjen och den dära ögonfrans sätta fast saken. Ja är grymt nöjd vill ja lova! Här kommer lite bilder;



På andra bilden är de en liten påse med olika tester som jag fick med, då blev jag ännu gladare. Imorn blir de att testa det nya Björn Axén schampot och se om de var värt 100 spänn *Hoppas*

Kom hem från Sandra för ca en timme sen och de var himlat SUPER att äntligen få se Desperate igen ;) Nästa måndag då har jag även nya avsnitt av L Word att se fram emot ;) Fick 2 fin fina lampor av Sandra också så nu har jag något att sätta upp i vardagsrummet istället för julpyntet. Tummen upp, tack Sandra bejbi!


*Nu blir de väl att sova, jobb imorn - blä*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0