Recept

Okej på begäran så lägger ja in ett recept på Chai Latte;

Ingredienser

1 st

2 dl vatten
1 bit färsk eller torkad ingefära
1 bit kanelstång
4 kardemummakärnor
1–2 tsk svart te
1 dl mjölk
2 tsk råsocker eller strösocker

I det stora hela så är det svart te och kanel typ å skummad mjölk. Men Tina, det måste upplevas helt enkelt ja kan bjussa på en nån dag på Waynes ;)

Nu måste ja kirra håret, och JO ja handlade ju ett par skor på stan och INGA klämmor =( Men dock fick ja mig dom skorna som ja velat ha svin länge för halva priset, dock en storlek större än vad ja brukar ha men det funkar nog bra =)


*Har fått ett superfint tangentbord av älsklingen*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

Okaj:) Säg till när du vill bjussa på de så är jag där...



Vad händer ikväll för dig då?

2009-01-10 @ 15:54:59
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Tina

jo jag kom på det efter jag hade skrivit de, du hade ju sagt de till mig:P



Jag gjorde ingenting..har ju jobbat i helgen så börja ju åtta på morgonen...

2009-01-11 @ 23:05:26
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0