Bilder från fredagen

Idag mår ja mycket bättre, inge magsjuka här inte hihi Så har varit på stan en sväng med Frallan och fått henne att köpa massa bra saker! Tyckte iaf jag ;)
Sen tog vi en fika på Waynes och efter det köte jag öl åt Jim och gick hem. Nu har jag suttit och laddat upp lite bilder på pixbox !!! Var ju sjukt länge sen ja gjorde de känns de som.

Här kommer nån bild från våran galna fredag natt;



Ja de var allt som är tillräckligt rumsrent att visas här haha Behöver ja säga att Bemo som var fotograf hade sjukt kul över vilket makt han hade över oss fulla marionett dockor?

(Vi andra hade väl också rätt skoj haha)


*Nu ska ja duscha, laga mat och sen å snacka skit hos Sandra*

// ia

Kommentarer
Postat av: Patrick

Det bästa jag sett på jävligt länge. ;)

2009-01-31 @ 04:55:25
URL: http://mannenochsolen.blogg.se/
Postat av: Frallan

Jåååå, Lindis! Det var skitvattiga saker det där ;) Men det var ju din tröja också, värsta kapet ju :)

2009-01-31 @ 14:50:02
Postat av: Frallan

ojdå, skitVETTIGA :D kicka ass ikväll nu, grogga lite åt mig :)

2009-01-31 @ 14:51:11
Postat av: Sissi

Men herreguuu, har du blivit så där långhårig O.O

2009-02-01 @ 15:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0