Wierdo

Tycker de skulle vara roligare att skriva här om man skrev direkt som det kommer ser ut. Bara jag? Känner att ja endast bloggar när jag är konstig i skallen nuförtiden. Men kanske sån jag har gått och blivit. Det finns ett ord för det, men det är hemligt.

Men tack för att ni fortfarande vill läsa mina tankar och funderingar och konstiga utlägg. I love it.

Winnerbäck har släppt nytt, har inte hittat någon favvolåt än tror ja, eller kanske..nä ja vet inte.

Ikväll har man jobbat till 21, sen blev det middag och Idol, sen har jag bara suttit här vid datorn och pillrat med bilder och kollat facebook (alla bilder man var taggad på av Sandra ^^)
Imorn blir nog en jobbig kväll arbetsmässigt, lär nog ringa en hel del folk som vill se fotboll och hockey. Fatta att folk kan vara så galna bara för att det visas sport på tv =/
Men jag kommer nog överleva :)

På söndag ska ja till Lotta och sova över, vi ska göra middag och spela SkipBo och surra massa skit, ska bli skoj!

Här hade jag tänkt ha en ego bild, men jag hittar ingen där jag är tillräckligt snygg. Måste ju vara det, ifall Johan får för sig att skämma ut mig och kopiera upp bilder och hänga upp på min plats på jobbet =( Dumma Johan.


*Jag har gett mig av, men hjärtat börjar svalna redan innan*
-Berätta hur du gör-

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0