Skön - t

Så har man jobbat första dagen efter sjukligheten. Det var skönt att komma tillbaka till verkligheten. Har varit orolig för att ja blev folkskygg när ja var hemma förra veckan men nu verkar jag vara på bana igen. Har flosklat TVÅ gånger idag (eller var de tre?) För er som inte vet så har vi en floskel "tävling" på jobbet och en vinnare röstas fram varje månad. Jag har vunnit 2 av 2. Sen om de är nått bra eller inte det är lite oklart men ja känner mig ändå lite stolt :P

Har skrattat en del idag och det var underbart och imorgon får ja äntligen träffa min lilla Lotta :D då blir de nog ännu mer fnitter hihi

Imorgon - då börjar Inför Eurovision song contest 2011 på SVT. Ni vet, de där programmet som visar en liten snutt av alla låtar som ska tävla i Eurovision. Jag har dock tjuvlyssnat/kollat idag och hittar tyvärr ingen favorit, bara en stor besvikelse! Frankrike... sjunger på ... ITALIENSKA! Say what? Min franska del av hjärtat är sårat. Kanske blir de så att dom kommer sjunga den på engelska, men vaddå? Frankrike ska ju vägra att sjunga på nått annat språk än sitt egna! De ska bara va så! (tjurar likt ett litet barn som inte får som den vill)

Nåja, de är väl ingen av er läsare där ute som bryr er om det egentligen. Kicki har ju sitt bröllop på självaste finaldagen tillåmed så it vet ja då hur mkt hon älskar mig inte.. nej nej. Och idag fick ja veta att ja inte bör ha en kort och/eller urringad klänning på festen heller, va ska man då ha på sig? =P

Nä nu är de slutsvammlat för stunden. Ska ta mig en välförtjänt dusch och sen äta nått gott. Eller nått inte lika gott. Det återstår att se.


*Hoppas på att hinna köpa biljetter till Lasse*

// ia

Kommentarer
Postat av: Kicki

Älskar dig massor!! Hihihi :P

Och jag har planerat om liiite bara, så du KAN ha en kort urringad klänning ;)

2011-04-18 @ 22:45:54
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Haha, Voldemort?. Du har nog läst lite för mycket Harry Potter nu :)

2011-04-18 @ 23:08:02
URL: http://mmagdag.blogspot.com/
Postat av: Tina

Samma där faktiskt...tycker de sänder lite fel signaler! Men annars tack!! Kom gärna med fler alternativ:P

2011-04-18 @ 23:20:03
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0