Detta med att vara sjuk..

.. är ju fan ingen hit. Speciellt inte när man måste gå omkring och må ILLA! Blää! Gjorde ett försök idag att fara på Konsum här i Munksund, men det slutade med att ja ville spy och svimma på samma gång. Blir att vara hemma imorgon med :/

Drömde inatt/imorse att Kicki kom tillbaka till jobbet och var skit arg på mig för att det låg så många avtal i kö :P Har lyckats luska fram att det faktiskt inte är några avtal i kö men jag blev en aning stressad när ja vaknade ;) Hur svårt ska de vara att bara släppa jobbet när man är hemma för att man är sjuk? Tydligen jävligt svårt för vissa... SUCK!

Idag kom dock mina rosa Converse! Oh goooood så vackra dom är! I´m in love <3

Bjuckar på en bild som togs för ganska exakt ett år sedan 100328 ute på Challenge:



*Fniss*

// ia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den kvällen kommer jag ihåg, tror jag! Kommer ialf ihåg don klänning ;) hihi

Krya på dig gumman!

2011-03-30 @ 23:05:37
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe joo de var när vi drack champagne i "kolavippen" med Martin och Danne :P

Tack gumman! Ska göra mitt bästa hehe Kram!

2011-03-31 @ 01:34:28
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: Martin

Shit vad bög jag ser ut att vara :O

2011-03-31 @ 02:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0