I´m loving it!

Har faktiskt inget att berätta. Längtar bara tills Fidde slutar så man får mysa igen. Sitter och ser på Hollywood fruar och dricker kaffe så snart säger väl magen godnatt för gott.
Ikväll ska vi kanske förbi hos mamma och Pelle om dom orkar :) Så det ser jag fram emot.
 
Vi har börjat prata om att skaffa en Bluray spelare, men sen gick det till att vi skulle kanske haft oss någon form av media box...och till sist så kom vi fram till att en sån där dator, HTPC skulle vara det ultimata. Men.. vi får väl se vad som blir av det.
 
Humm.. mobilen ja. Jo, har reklamerat batteriet men inte fått nått svar trots att dom alltid ska svara inom 24 timmar (enligt autoreply). Får ja inte reklamera det så vette fan va ja ska göra. Jag ÄLSKAR verkligen min htc desire Z...och nu har ja min gamla rosa, trasiga (sprickor i glaset), Samsung F någonting. Batteriet håller fantastiskt bra och det är skit skoj att skriva sms.. men att strömmen håller beror nog på att man inte kan använda den till nått annat än att ringa och smsa med :P Det går inte ens att lägga in ett epost konto!! Gaaah!
 
Nog för mig.
 
 
*Have a nice day*
 
// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0