Ledig dag på jobbet

Ledig helg denna helg. Vad gör jag? Jo ja sitter på jobbet... Har varit och hämtat mamma och Pelle och då fick jag bli avsläppt här för att ja bara skulle hämta VÅRAN bil, men det var som så trevligt att få sig en kaffe och lösa lite korsord så nu har ja väl varit här i snart 2 timmar...! Skrämmande tanke. Jo förresten, Fidde jobbar ju såklart annars hade ja inte suttit här haha =P
 
Men men nu ska vi snart passa på att ta oss en romantisk lunch innan jag ska börja pyssla på med det jag ska/vill göra idag.
 
Köpte mig en pappersskärare igår på Classe så jag ska se om den är nått att ha (ska skära till foton).
 
 
*Sometimes I run*
 
// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0