Lördag

..ja så var det då lördag. Har inte hunnit längta eftersom jag varit hemma hela veckan, förutom måndag då men.. Magen är fortfarande ett enda stort tjorv! Jag blir galen! Igår mådde jag hyfsat bra hela dagen, men sen på natten när jag skulle gå och lägga mig så får jag ett starkt illamående och försöker spy men ingenting händer och det slutar med magknip istället.
 
På morgon har jag haft lätt illamående och magknip. Har inte vågat äta nått ännu men ska snart försöka mig iväg med Sandra på den sista loppisen så nått borde man kanske ha stoppat i sig? Eller så skiter man i det för att slippa bli dålig bland folk.... ?
 
På måndag kommer jag nog behöva krypa till korset och kontakta vc om detta inte ger med sig. Har ju fan ont i skinkorna och ryggen av att ha legat och suttit hela veckan i soffan/sängen så nu vill jag kunna he mig ut och röra på mig. Hunden är rastlös också, men han kanske får följa med idag... om man bara visste att han kunde betee sig =P
 
Så..då har ni få läsare kanske fått lite väl mycket info, men så kan det vara ibland.
 
 
*Släpp magen friiiii*
 
// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0