Bio och glitter

Igår var jag på bio med Lotta och Niclas och såg Det regnar köttbullar 2 kl 11. Den var bra, trots att den var på svenska. Man tänker inte på det lika mycket när det är animerat :) Sen gick jag på stan, tog en cappucino och köpte en klocka för pengarna från farmor och farfar. Sjukt nöjd.
 
Kvällen ägnades åt att julpynta och även lille Lex fick sig pynt, glitter runt halsen. Han var så nöjd så!
 
Idag har vi haft strömavbrott, första gången i en timme sen kom den tillbaka och for igen i omgångar. Jag lämnade hemmet för att åka på Jysk, och då hade då strömmen gått nån gång medans jag var borta också :P Men men, nu verkar det iaf. fungera. Tur det för jag tvättar och bakar.
Träffade Linn på Jysk också! SÅ himla kul! Så nu har vi bestämt, alltså BESTÄMT, att vi ska hälsas på efter jul! Jag har inte hälsat på henne sen hon köpte hus, och hon har inte varit här heller så nu är det verkligen på tiden!
 
Just nu är jag heeelt slut! Har tvättat 3 maskiner och bakat sen jag kom hem, samt fortsatt lite med pyntandet. Måste byta gardinerna i sovrummet igen. Är inte nöjd med dom turkosa. Har aldrig varit, men dom har fått sitta där bara för att dom iaf. skulle bli använda. Nu blir det tillbaka med dom vita tyllisarna igen :D
 
*Pepparkakshusbyggarkompanjoner*
-Nytt ord för dagen-
 
//ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0