HO HO HO!

VILKEN jul det varit! Fantastiskt mysigt, massa mat och kärlek! Mmmmm! Det enda som saknades var min älskade syster, men hon kommer snart och hälsar på <3
 
Dagen innan julafton var vi hos min mamma, julafton hos Fiddes mamma (och hos F & F), juldagen var vi "lediga" så det blev pusselbygge och hemfilmat från -89, och sen på annandagen åt vi jullunch hos Fiddes syster med besök av papppa Fidde bla.
Jag och Agnes lekte i nån timme och jag hade såååå kul! Skönt att få utlopp för allt barnsligt i mig för en stund haha
 
Kanske skulle blitt en sån där förskolelärare? :P
 
Nu har jag jobbat 2 dagar, blir ledig en, jobbar en, ledig två, jobbar två, ledig tre ^^ Älskar Januari med alla dessa helgdagar! Men det brukar vara tungt när man sen ska jobba en HEL arbetsvecka, fast det vänjer man sig ju vid rätt snabbt.
 
*Cleaning out my closet*
 
// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0