Lucia

Nog den bästa Lucia dagen ever. Fick vara ledig en fredag tillsammans med hjärtat. Morgonen började med att vi lussade för varandra i sängen (liggandes och sjungandes) haha det var super mysigt. Sen såg vi på nyhetsmorgon en sväng, och lite barnprogram innan vi klev upp.
 
Frulle med ljus och mys. Sen åkte vi in till stan där jag bokade en tid för klippning samma dag, och medans vi väntade på att klockan skulle bli 14.30 så vandrade vi på stan i hopp om att få bocka av några julklappar på listan. Och det kanske vi fick =P
Blev en fika på Waynes innan jag skulle bli frisserad. Shit så nervös ja var. Huvva. Är ju verkligen år och dagar sen ja var hos en frissa. När jag väl kommit över momentet med att dom faktiskt skulle kapa av mitt hår, så blev jag nervös för att jag skulle vara tvungen att tomprata med frissan. BLÄ. Men.. det gick bra. Kan väl inte säga att jag gick därifrån så mycket visare, men det är väl inte tanken heller när man går till en frisör?
 
For och snabbhälsade på pappa för att låna hem en julstjärna som är från 50-talet. Super mysig. Har dock inte fått upp den än. Skämmes. Hungern tog över ungefär här så vi bestämde att ThaiGarden skulle få laga vår mat idag.
Jag tog nån slags stark, STARK, bläckfisk. Det var gott..men starkt. Ett litet barn spoilade julkalendern för Fidde också, jag hann hålla för öronen :P
 
Mys på kvällen med ljus och TP. Samt en rök med Sandran :D
 
 
*Lusselelle lusselelle*
 
// ia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0