Äckel kyckling



För ett ganska bra tag sen så köpte jag kycklingklubbor billigt för att jag tänkte att det skulle vara ett bra köp, eftersom att jag ju gillar kyckling! Missade dock den lilla detaljen att jag verkligen ogillar att TILLAGA kyckling. Och skinnet är sjukt äckligt så de få gånger jag har tillagat maträtten så har det varit filéer..

Men, jag bestämde mig för att ge det en chans trots att kväljningarna redan visade sig innan jag stoppat in det i ugnen! När den sen hade puttrat på i 40 min så stack jag ner en gaffel (som jag läst att man ska göra) för att se om någon rosa saft sipprade ut. Nog rann det ut vätska alltid men rosa var den ej utan KNALLRÖTT BLOD kom ut! Blä och fy och usch!

Tänkte ge upp här men vägrade se mig besegrad så jag lät den vara ifred i 10 min till men då mina vänner..då var det nog! Tittar in i ugnen och ser till min fasa att typ en mörkröd stoooor BÖLD har uppstått där jag stack in gaffeln! Tårarna började spruta av den blodiga chocken!

Hjärtat kramade mig lugn, sa att jag skulle gå och spela gitarr tills han var klar med tofuwoken och sedan erbjöd han sig även att ta reda på (kasta) äckel kycklingen <3

Han är som bäst han den där älsklingen. Och kyckling är sämst.

*Aldrig mer*

// ia

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahaha du är så söt! :)

2013-01-21 @ 23:37:37
URL: http://kickikickass.blogg.se
Postat av: sandra

haha sötis, du är som kul du;)

2013-01-22 @ 21:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0