140819 – Dag två

Klev upp strax efter 7 för att vinka av syster och Jakob, som dock for kl 9 men J Drack kaffe och åt macka och det gick som okej.

Efter att dom åkt, så satte jag mig vid datorn och fixade med lite saker och DÅ blev jag sjukt röksugen så jag tog en halv sån sugtablett och la mig i sängen för att lyssna på ljudboken Äntligen icke rökare (på engelska dock). Efter 2,5 kapitel blev jag så trött så jag somnade och sov tills jag skulle på jobbet.

Har fått mer gjort idag på jobbet, och det har bara runnit tårar en gång än och klockan är 18.30 (peppar peppar)
Däremot tycker jag att kaffet smakar urken-burken!!! Kom igen va!?

Känns så oerhört mycket bättre idag, eller, just nu i alla fall. Igår var jag mer glad om än det rann mer tårar, men idag är jag mer sammanbiten och lite småirriterad inombords. Men då har jag också haft betyyyydligt mindre nikotin i mig idag än igår.

Tänker att jag vill göra pinan kort och vänja av kroppen med nikotin. Men får se hur det går. Jag tror inte att jag aldrig mer kommer ta en cigg. Men jag tror att jag kommer sluta röka. Lite i alla fall. Jag hoppas det. Jag vill.

Ikväll när jag slutat ska vi handla och sedan är det IDOL igen! Wooohoo! (Aldrig varit så glad över idol)

Känner mig nyktrare och klarare i skallen idag.

Kvällen gick fint, men sen kom natten. Mardröm om att jag kvävdes i sand, vaknat av att jag gråtit, allmänt sprattlig osv.

*Två guldstjärnor intjänade*

// ia


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hoppas du slipper mardröm inatt 😘

Svar: Det gjorde jag som tur var hihi :)
Opzi

2014-08-20 @ 23:05:06
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0