När blir jag fri?

 
Har gått så himla oförskämt bra hittils. Förra fredagen var jag och drack vin hos Sandra och till och med det gick utan problem. Annars brukar vi röka rätt så mycket.
 
Igårkväll var det sjukt jobbigt! Var hemma själv (brukar vara då det blir som värst), och tanken om att tjuvröka min "nödcigg" slog mig. Men, jag gjorde det inte.
 
Just nu är det as-jobbigt. Det bara kommer liksom, har ju varit vaken ett tag och inte haft nått sug alls men nu kan jag inte tänka på nått annat och känner mig grinig och sur. Varken kaffe, choklad eller shopping verkar hjälpa mot detta illvilliga sug. Inte musik heller om än det kanske underlättar.
 
Ikväll/eftermiddag ska vi ha en ego-kräftskiva jag och Sandra och äter vi inte för mycket så hade vi tänkt ut och dansa! För det var faktiskt år och dar sen.
 
*Rycka upp sig*
 
// ia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0