Yohoooo!

Tillbaka, En stund iaf. Har inte haft lust bara.
 
Kommit på saker jag BORDE skriva men sen inte orkat då jag mest använder bloggen för min egen skull, för att komma ihåg vad man sysslat med.
 
Idag har vi gjort vårat första prov i samhälls. Gah så ovan man är att skriva för hand! Och pennj*vlarna där spetsen bara gick av hela tiden TROTS att jag skippade att köpa stiftpennor. Men, såna blir det till nästa gång. Tips på någon som är skön att skriva med? Som känns som typ en bläck? Ogillar verkligen att skriva med blyerts men, det har ändå sina fördelar på prov märkte jag.
Nu ska jag bara skriva en uppgift att lämna in sen är det kapitlet avslutat.
 
Sluta röka går förvånansvärt bra faktiskt! Har inte varit helt rökfri sen 18 augusti då jag har feströkt men det är ytterst få gånger som jag känt ett röksug när jag varit nykter. Äcklas allt som oftast av röklukt. SKÖNT! Men väldigt förvånande då jag aldrig sett mig själv kunna bli en icke-röckare. Nu ska man väl inte ropa hej än! Eller jag vet inte...när kan man kalla sig för icke-rökare? 1 år efter, 1 månad efter 10 år? Jag känner mig iaf som en, men garderar mig alltid med att säga att man inte ska ropa hej.. för hips vips så är man där igen. Av någon anledning.
 
Nu ska ja se om ja kan hjälpa till med nått i byggandet av Fiddes spacerail som han fick i julklapp. Avslutar med en bild från juldagen som spenderades hos Henke & Sandra tillsammans med en hyrd badtunna. It was awesome!
 
 
*Jsg vill ha en präglingsapparat*
 
// ia
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Oj, här har det ju hänt massor av nytt! Kul!:)

Jag kommer inte ihåg detta djupa samtal, men det ser ut att handla om spå stuff:P haha

Svar: Jaa plötsligt händer det ;) Mjooo men det kan det nog ha handlat om jaaa, nått med livslinjen kanske Who knows :P
Opzi

2015-01-24 @ 20:04:09
URL: http://rodeo.net/sandraholmbom/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0