Ballongvisp

Alltså...vad använder man den till egentligen? För nån speciell funktion har den ju mer än att man ska vispa lixom, har för mig att den är till för att vispa såser odyl. Någon som vet?


Jag ska köpa en vanlig visp på ikea tänkte jag, men då fanns det endast i 2pack för 9kr, en vanlig visp samt en ballongvisp. Och om ja då ska måsta köpa en så vill ja ju veta vad den är bra att ha till, för den kommer ju knappast åt i hörnen i en panna?


*Att diska eller inte diska, det är frågan*

// ia

Kommentarer
Postat av: PJ

Är dom inte jävligt bra för att vispa grädde och äggvita om man ska göra maränger tex ? Har för mig det men jag kan ju ha sjukt fel också.

2008-08-08 @ 18:44:27
Postat av: Jimo

Det är om man ska göra trolleritrix med såna där ringar som sitter fast i varandra och sen helt plötsligt så sitter som inte fast i varandra längre. Trix!

2008-08-08 @ 20:34:23
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/qwjimo
Postat av: Linn

ja ditt kort va ju så fint att ja va ju tvungen att använda det, man ser ju tom. gaddarna som hon har på sidorna i munnen hahahah! =)



hur har din semester vart då??? vi måste hänga lite framöver. pussss!

2008-08-08 @ 20:56:53
URL: http://flisis.babyblogg.se
Postat av: Nina

De är SKITBRA ballongvisparna :) Alltså man använder dom typ till att vispa grädde osv, det går helt gaaaaaaalet fort, jämfört med en vanlig visp liksom.. typ lika fort som med elvisp fast mycket tystare :P hehe

Jag älskar min ballongvisp, den är suverän!!!! :D min har en sån kula inuti också så det går ännu fortare :) hihi

Hur som helst, miss u babe.

Vi blir med kattungar på måndag vi. Två stycken flickor, rena skönheter är dom :) Supersöta helt enkelt.

Måste ses snart ok!

Puss och kram

Love u

//Nina

2008-08-08 @ 23:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0