@ Home

Japp nu är de typ 1,5 timme sen jag kom hem från min första arbetsdag efter dessa sköna fyra veckors ledighet! Till råga på allt så var ja sjöblöt om kläderna och det droppade från håret som att ja nyss klivit ut från duschen. JA det regnar. Mycket.

Dagen började med att jag kommer till jobbet strax innan 8, men kan inte logga in i datorn eftersom de lösen som ja fick av en tekniker för någon dag sen (när dom ringde från jobbet och ville att ja skulle ändra mitt frånvarosvar) inte fungerade! Så de slutade med att Linda låste hela profilen och en tekniker var tvungen att kirra nytt lösen igen! Det hela slutade med att jag loggade in ca 40min försent! YES!
Sen när jag har öppnat min mail och snabbt kollat att jag har 360 olästa mail så ska ja starta ett annat program som självklart inte funkar! Tekniker fick komma och styra upp de i ca 25 min. Sweet.

Den första timmen på jobbet var jag inte nån muntergök vill ja lova! Jag var bara grinig och less och var redo att säga upp mig där å då! Men sen kom min kära Tricky aka Frallan aka Malimm till jobbet och DÅ blev ja som en sol! Så efter det så flöt dagen på i ett enda moln av skratt och glada miner. Fick höra av Frallis att ja varit saknad och de var himla kul :) Och sen fick jag en enormt värmande kommentar av en kollega; De märks att du är tillbaka på jobbet, allting är som mycket roligare då.
Kom från oväntat håll men alltid kul att veta att folk tycker att man sprider glädje =)

Nu blir de att göra strips!


*Strips ÄR nyttigare än makaroner - Om man räknar kolhydrater*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

Jag tycker det är bäst när du är hemma! <3

2008-08-18 @ 19:26:54
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/qwjimo
Postat av: Tricky

haha jaa, det är skönt att du är tillbaka min vän :)





För övrigt; ta en titt på hajn länken! Klockrent! :D

2008-08-18 @ 23:06:18
URL: http://dontdatehimgirl.com/home/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0