Hundratals bilder..

...har jag gått igenom i eftermiddag/kväll. Om man säger såhär, 90% är bilder på bara ego MIG! Oh my, med samma poser och samma putande läppar på alla kort (nästan) haha Men ändå kul att kolla tillbaka på hur man sett ut i håret osv.
Anledningen till att jag plöjt igenom dessa bilder är att jag hittade en annons där man fick 100 gratis bilder framkallade om man bara registrerade sig (+porto såklart)

Så nu har jag skickat in 100 bilder, och jaaa ja räknade i slutändan att 41 av dom var på bara mig......Hm....men men ska nog ta och göra en användare till Jim också så att ja får fleeer, även om de står att de bara gäller en gång/hushåll så kan man ju allti testa lixom ;)

Idag har vi sovit länge, typ till 14 då pappa ringde och sa att han och Kiro skulle komma och hälsa på. Så det var bara upp och hoppa i nå kläder och städa till lite och sen kom vilddjuret (Kiro alltså ^^)
Jag och Jim såg en till film; The Brothers Solomon. Ja tyckte inte den var så värst bra faktiskt, blev lite för mycket.

Har föressten gjort kyckling i ugn ikväll, usch va de är äcklit att tillaga! Spec när man ser att blodet rinner ut och sen att det torkar på kycklingen åså får man ju säkert i sig de. Urk. Tacka vet ja filé.

Fick nyligen ett sms av Sandra där det stog; Nu har ja just packat ner dom blå vinglasen, så nästa gång du dricker ur dom är i huset!
ÅÅÅÅH, dom flyttar in på freda, ja längtar så ja vet inte vad jag ska göra! Och på freda blir de att hjälpa till att bära eventuellt och sen kanske lite lite vin på kvällen ^^ Myyyyyys!


*Kycklingfilé is the shit*

// ia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi ja längtar å, SOM FAN!! :D

2008-08-13 @ 11:47:57
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0