Lars Winnerbäck <3

Helt fantastiskt...! Helt magiskt....! Men ändå inte den bästa.


Lasse var ju såklart bäst, men just själva konserten var inte den bästa ja varit på men fick mig ändå rysningar av välbehag flera gånger under kvällens gång.
Hursom, vi hade stått nästan längst fram en halvtimme innan start, men efter 1,5 låt fick Jim och Martin frakta ut mig från publikhavet. Linda fick panik. Igen.
Det var många år sen nu, men fy fan va läskigt de är när man känner att man inte får luft och alla idioter runt omkring bara trycker mer och mer och paniken bara ökar. Som tur var så hade ja mina två räddande änglar :)
Vi fortsatte att se konserten en bit bak istället, vilket var mycket mer givande faktiskt, man kunde sjunga med och klappa och hoppa utan att bli mosad =)

Men iaf, gällande förra inlägget, ja skulle ju då köra till Lule, där ett tag var vi överbokade i min lilla Renault. Men det löste sig och vi skulle då åka igår, MEN då bangar vissa ur för att VÄDRET verkar bli kasst...??? Say what? Tror inte på den men men, iaf så tyckte ja att han som banga kunde vara chaffis till oss ist. men de gick ju inte heller för han hade ju andra planer...(redan lixom?)

Iaf så när ja å Jim sätter oss i bilen så kommer ju Jim på att Martin kanske vill med, så han ringer och SJÄLVKLART tackar han inte nej till en rolig utekväll med oss hehe
Så vi plockar upp han i Rosvik och kör mot Lule för att ha skoj. Och sen..när vi kör hem.. och jag kör inne i stan kör in i en rondell, så kommer en polisbil och kör bakom mig och ja tänkte inte så mycket mer just då, men när dom sen svängde in efter mig en gång, sen en andra gång, och till sist den tredje gången (bakom Kalles) så fatta ja ju att dom ville "snacka" me mig haha
Dom kolla kortet och ja fick blåsa, och allt var ju okej så dom drog..Asså enda felet ja vet att ja gjorde var att ja inte blinkade när ja skulle köra ut ur rondellen. Himla full man är då.

Nu kommer Jim å gnälla för att ja skrev så mkt =P


*Tack Jim & Martin för en super skoj kväll*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

Nääe, inte gnäller jag, kan ju vara roligt ibland att läsa mycket när man inte har någonting att göra på jobbet. Men att du bara skrev sånt som jag redan visste och har varit med på är ju inte lika kul :P Puss!

2008-08-03 @ 14:00:14
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/qwjimo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0