Tärd men glad!

Alltså gårdagen var ju klockren! Började lite smått med vin kring 18 tiden tror jag, och fortsatte pyssla på i huset och grabbarna höll till i garaget och mekade åsåna där pojksaker...drack endel öl gjorde dom också =)

Blev ju rätt så tankad och jag och Sandra hängde upp en tavla i badrummet sent på kvällen men den hängde då bra sist ja kolla ^^ Jag skickade hem min bil med Jane och André så dom skulle slippa köra Andrés bil som man ITT får köra med egentligen ;) Så jag och Jim beslutade att vi sov över hos Henke och Sandra vilket PJ och Erik åxå gjorde, så vi hade som ett litet kollektiv inatt haha Men de var mysigt, jag och Jim delade dock på en madrass som var 90cm och ja fick ju slåss för min yta vill ja lova ;) Men tur man var rätt så packad när man gick och la sig så ja brydde mig då itt och sov mycke gott!

Sen idag så har vi legat å slappat alla framför TVn och kollat på OS i väntan på att Jane och André skulle dyka upp så dom kunde vara chaffis till oss, för självklart var de ju pizza sug i magen hehe

Jag älskar deras hus!


*Igår var så himla mysig saknar den redan*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0