Granträsk

Igår hade jag och Sandra ego fest och denna gång blev det riktigt lyckat!! Vi hann sjunga och sminka oss (eller Sandra sminka å styla håret) självklart hann vi med att dricka lite alkohol =P Kalles tog vi oss in på utan kötid och jag fick dessutom gratis inträde av Andreas som brukar stå i garderoben. Tack tack!
Sen en annan sak som var as kul var ju att ja fick träffa TINAAAA igen hihi, det var verkligen lyckat! De enda tråkiga var att ja hade en sepe stalker efter mig hela kvällen som bara var SÅ äcklig!

Nu är vi i Granträsk och grattar Tezz som fyller 4 år och snart blir det att käka palt )


*Nu är nästan alla klappar klara*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

Va fan inte har jag fått gratis inträde av andreas nån gång:S Himla orättvist!!

2008-12-07 @ 21:08:25
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Sandra

Yes de var lyckat as hell! ;) Å ett plus i kanten var ju att man it var nå bakis. För de var ju ett tag sen de hände! :D

2008-12-08 @ 08:19:55
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0