Dålig update..

...idag. Men har haft sjukt mycke att göra på jobbet, och HAR fortfarande! Martin dissade ju mig ikväll och slutade tidigare för att dra på ferren! (som jag åxå ska på snart)

Minuterna räknas, ska hem en snabbis och sen dra på churn festen hos Kajsa, jag ska ju dock vara nykter men de kommer bli himla skoj har jag en känsla av. Det brukar ju sällan bli trist när man är med de där galna gänget hihi
Mitt uppdrag ikväll är att FOTA! Moahaha, ingen ska undkomma min kamera ;) Hemma hos oss dock så ska de komma lite folk och spela Wii med Jimpan.

Vi kom in på gamla klassiker idag (musik) eftersom vi alltid kollar på VH1 här på jobbet, och då kom jag att tänka på en video som jag för länge sen förträngt och glömt. Enjoy

Jaaa...asså de skulle ju komma en video här, men hittade ingen av alla på youtube som hade en html kod! *MORR* så klicka istället på länken så får ni lite musik i öronen :)


*Mysteriet med Malins sko är nu löst*

// ia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja nu var ja å fast i bloggträsket! :D

2008-07-12 @ 11:38:13
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0