Drömtydning

Alltså, jag fattar ingenting! Men önskar att ja gjorde de! Hoppas att någon som läser detta vet nått om drömtydning.

Har nu i 2-3 nätter drömt liknande drömmar, inte samma, men lika på de sättet att jag vill skyla mig; som nu inatt har jag drömt liknande två gånger på samma natt! Först så handlade de om att vi var på förfest innan pdol, och jag låg i sängen (av någon konstig anledning) naken! Och helt plötsligt så kommer alla som var på festen in (och då var det bara folk ja kände men ändå) Det värsta i den drömmen, jag hittade inget täcke att täcka för mig med, så jag vaknar av att jag sliter tag i min egen kudde och lägger för kroppen och andas lite häftligt. Jim vaknar och undrar om ja är okej och vad som hänt, berättar men vet inte om han var vaken eller inte.

Den andra drömmen för inatt minns ja bara en liten bit av, och de var just att ja var naken (tror de kan ha varit i sängen) och att en massa okända människor såg mig genom sovrumsfönstret, och även denna gång hittade ja ju inget att gömma mig bakom men nu vaknade ja bara till väldigt panikslagen....

Och som sagt, ja har drömt detta i några nätter nu, inte samma drömmar som ja också sa innan men väldigt liknande just de att ja är naken i alla drömmar och hittar inget att dölja mig med.

Såå, nu hoppas ja att någon vet något om sånt här, finns de någon som gör det och råkar läsa just min blogg så kan du/ni maila mig gärna någon vis förklaring till detta fenomen, eller lämna en kommentar :) (min mail) [email protected]


*Vill hitta mina kläder igen*

// ia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan ju skriva hur de står i min drömtydningsbok!



Ängslan för att vara naken: Rädsla för att andra ska få veta vad du verkligen känner och längtar efter; känna sig sårbar och exponerad; skuldkänsla över att vara ett mänskligt djur med könskarakteristiska drifter.



Blev du nå klokare? Ja blir då aldrig de när ja läser i den här boken! :D Haha

2008-07-29 @ 11:26:34
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: Tina

Tyvärr måste jag ju säga att jag inte är full å extremt trött just nu för det är då tydligen jag blir mega smart:) Men jag har mina aningar, tyvärr är de något som bara kan tas mellan duu och mee. Mariska Hargitay!

2008-07-29 @ 15:43:15
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Linda

Tina; Okeeej :D Lät intressant hihi Om du itt mår dåligt imorn kan vi ju höras av?

Sandra; Mjaae, kan ja nog inte påstå hehe Men såna där böcker brukar ju oftast flumma iväg ;)

2008-07-29 @ 19:53:14
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: Jimo

Men jag räddade dig ju i den andra drömmen :)

2008-07-30 @ 10:38:29
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/qwjimo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0