En överraskning kom ikväll

Inte blev de något Sims i eftermiddags iaf, jag somnade och sov tills Jim kom hem, då käkade han lite sallad och nån macka och efter det så klev jag upp, klädde på mig, packade ner Game Cubet, packade ner min hårddisk och sen for vi iväg i spöregnet till pappa.
Men först ett snabbt stopp utanför Jane & André som skulle låna det för att få lite annan underhållning än sitt 8 bitars =)

Pappas dator ville inte ens starta, eller komma in i Windows som de heter, så Jim gjorde nå magiskt och sen fungerade den efter han hade installerat om den, och det krånglade inte ens!

Men snart till det bästa, vi åkte och handlade på ICA direkt efter pappa och där köpte vi kvällens "snask". Jag köpte en påse grekisk sallad (sån där färdig med en påse fetaost i påsen) och Jim köpte en burk med Persikohalvor och vaniljsås. Kan ju berätta att jag brukade köpa coctailfrukter och han persikohalvor.
Till hans stora förvåning så ser han detta när han öppnar sin PERSIKO burk; 



Hahahahahaha ja tycker de var skit skoj! Men de tyckte inte Jim för han var ju inte sugen på coctailfruker ;) Han ska maila Del Monte, då kommer han nog få nån kompensation.


*Fruktcoctail kallas numera för Peach Halves*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

Tusiken himlarns!

2008-07-11 @ 09:29:57
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/
Postat av: Jimo

hejhej

2008-07-11 @ 09:30:11
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/qwjimo
Postat av: Jane

hahah surt sa räven ;)

Jag läängtade efter mariokart igår men då vi spela vetefaan om jag va för trött eller om jag blivit knäpp, jag såg faan inte vart banan gick så jag kom ju sist hela tiden.. haha.. vilket resulterade i att jag blev sur(andré är INTE en bra vinnare) och att jag fick huvudvärk ;P fick sitta å koncentrera mig som faan för å se var jag skulle köra :P

2008-07-11 @ 10:35:18
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Tina

MMM cocktail körsbären är ju jätte goda:P

2008-07-11 @ 12:03:18
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, ja har å råkat ut för de där! Men de var tvärt om, ja öppnade en Fruktcoctail och fick Peach Halves :D

2008-07-11 @ 19:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0