Förlåt mig alla!

Jaaaa ja vet att ja är as kass på att blogga just nu, me scuse *skäms gubbe* Trodde faktiskt att ja skulle ha tid idag men icke! Vaknade, lallade på med div. saker sen hipps vipps var klockan 12 och ja skulle vara hos syster kl 13!! Och innan dess skulle ja hinna laga lunch till Jim och åka förbi med den på jobbet...vilket inte är de lättaste när arbetsplatsen är MITT i stan och det dessutom pågår uppbyggnad till festivalen som drar igång IMORN!!!

Men iaf, helgen som var så hängde vi ju som många kanske förstog i Älvsbyn. Rallarsvängen på fredan, och Graninge på Lördan. Och nej vi hittade ingen chafför. Kvällen var trevlig över lag, hände väl en liten incident sådär men som sagt trevligt ändå.
Fredagen var åxå nice, då hängde vi med Evelina (Jims kusin) som var hur skoj som helst och VI alla hade skoj tillsammans inne på Röda rummet :)

Torsdag... Skellefteå... ÅXÅ kul kul! De bästa med de hela var ju att ja träffa min söta Petraaaaa! Äntligen! Och vi bestämmde att vi verkligen måste ses nu under min semester. Fattar inte vad som är så svårt, man bor inte spec. långt ifrån varann men man ses ändå aldri :( Inte för att ja är nått större proffs på att höra av mig till mina vänner som bor i Piteå ens, men ja antar att de blir så när man blir "vuxen"?!
Kapten Röd var iaf as bra och bilder kommer senare typ på min pixbox or something ;)

Idag så har ja som sagt varit med syster och vi har hängt med Sebastian som är 9 år och är bosatt mestadelen av året i Jamaica, men hälsar på med sin pappa här i typ 2 månader under sommaren. Han har allti vela hänga me syrran sen han var liten hehe
Käkade på Ängeln, spelade Icy Towers, lekte i lekparken, åkte in till stan och sen skjutsade hem honom till Fårön :) Allt utspritt på ca 5 timmar. Skoj att hitta på nått.

Nu har ja städat lite smått, måste gå och torka lite i katt/datarummet.. suck.. Och sen blir det nog snart sängen för Linda är as trött :(


*Imorn då börjar festen*

// ia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hurru, visst kommer ni förbi här hos oss på förfest någon da under pdol? ;D

2008-07-22 @ 23:49:11
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Eller kanske alla! hihi :D

2008-07-22 @ 23:50:35
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Såg it att du skrivit på min blogg förns nu. Men ja tror nog att 4 dagars bli lite för mycket för lilla ja! Så ja börjar lite smått Torsda :) Vill ju inte att lördan ska bli lika lidande som den vart förra året :P Haha

2008-07-22 @ 23:57:27
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: Tina

Blev lite chockad när jag såg ni två med ett barn! Tänkte att ni hade kidnappat han från någon:P



Tack så mycket stumpan. Jag har ju bara satt ihop bilderna, dom är ju från Linkin Parks musik video, Breaking the habit. Önskar att man hade en sån där platta så man kunde rita....:S Går inte så bra med min lilla touch pad. Kramis söjnes ikväll!!

2008-07-23 @ 11:06:21
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0