I väntans tider...

...ja asså, ja har just klivit upp. Och väntar på att posten ska komma, eftersom att där bland brevbärarens saker så ska det förhoppningsvis ligga nått som är till mig från Jim. Och jag håller typ på att dö av nyfikenhet!!!!!!!!!!! Men vi har inte ens fått tidningen idag vilket är mycket mysko, men men den kanske är försenad eller så har Niclas bara dissat oss =P

Igår kväll så låg vi typ bara i sängen, såg en film bla Semi-Pro, den var väl helt okej men inte sådär jäääätte kul som jag hade trott. Sen såg vi tre avsnitt av That 70´s show säsong 6, och de är ju bara så sjuuuukt bra! Jim känner dock igen vissa av avsnitten nu, eller nästan alla faktiskt ;) Men inte jaaag, ja har inte sett de förut på tv ens så för mig är allting nytt :)

Försöker skriva så gott de går men min Maja står i mitt knä och har lagt sitt söta huvud på min hand för att hon tyckte de var en bra kudde. Men hon är ju så sjukt söt så man har ju inte hjärta att he bort henne.


*Åh, nu får ju posten ta å komma*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jane

posten kommer senare nu på sommaren eftersom det e en massa odugliga sommarjobbare som ska dela ut den ;P

2008-07-08 @ 20:40:26
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh just ja! Tack för remindern ;)

2008-07-09 @ 11:20:00
URL: http://opzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0