Lunch break

Tog mig en liten "Lunchrast" ;) Ja blir jävvlat galen! Har torka piss och rengjort lådor osv osv. och ändå nu när ja sitter här så känner ja hur de luktar PISS! Men ja hittar ingenstans så de kan ju vara så att de är ja som har fått pisslukten fastbränd i min näsa. Eller så är de sopkorgen som står här brevid som är full med kisspapper ^^

Mmm vilken trevlig inledning haha Nu har ja iaf ätit mig två rostade mackor och de var gott gotti gott gott i magen :) Ikväll blir de dricka litte, få se om vi hittar nån som åxå ska parta ikvällen men Tina ska ju iat komma förbi och de är ju aldri tråkit! (förutom när hon spöar skiten ur mig i Wii) =P

Nu är de slut på rasten, ska ut och pressa lite vatten ur stolen som ja har duschat =)


*Ja borde starta städfirma*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

Jå du har ju ätit

2008-07-23 @ 15:40:40
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/qwjimo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0