Middag kl 23

Igår skulle ja ju äta mina frysta jordgubbar....jotack, ja började men jordgubbarna slutade i slasken! Fy bubblan va äcklit de var alltså, smakade typ gammal jord eller helt enkelt bara gammalt! Tacka vetja färska gubbar!

Ikväll efter jag hade slutat så åkte jag och Jim och handlade ingredienser till kvällens middag; Sallad. Sagt och gjort, handlade detta plus lite andra saker till surströmmingen som ska ätas på lördag ;)
Så börjades de då med hackandet, nog för att jag endast delade körsbärstomaterna i två delar, resten fick Jim hacka *moahaha*

Så för drygt en timme sen hade vi ätit klart och det var MUMS vill jag lova! Sallad kan man ju äta hur mycket som helst av (nästan iaf, min mage har lite aj aj men men) Här kommer ett litet "smak" prov;

I denna läckerhet så hade vi, sallad, tomater, gurka, fetaost i olja med kryddor, strimlad rökt skinka och jag hade även oliver ;) Men dom gillar inte Jim så jag hade dom på sidan om.
Till detta drack vi Fun Light svartvinbär.

Nu blir det iaf att gå till sängen för att kolla nån serie och få lite massage har jag för mig att det stog på menyn ;)


*Nu håller vi tummarna - imorn kommer min överrasking?*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0