Sims 2 Ikea

Nu har jag (bara lite snabbt) testat Sims 2 IKEA...vilken besvikelse! Jag förstår verkligen inte detta, förväntade mig ju en massa massa massa möbler som skulle göra det hela lite roligare. Men nej nej, inte vet ja om de är jag som är kass på att hitta dessa nya saker, men denna gång ser man ju att de är ikeas grejjer på namnen och ÄNDÅ hittar jag bara en droppe i havet ungefär.

Kanske känns de bara som att de är lite saker, kanske är de ja som har en kass skärm och en kass datastol så ja inte orkar sitta och kolla igenom alla små saker som man kan dekorera med.
Jag är mer för stora snygga saker, inte nå små pjoller. En undran bara, när ska dom uppdatera med fler gardiner? Är det bara jag som vill ha sånt? (om det nu mot förmodan finns nån som kan sånt om Sims och läser min blogg)

Tina - du måste testa, bara för att ja vill veta om du blir lika besviken som jag =P
Iof brukar jag oftast bli besviken när det gäller prylpaketen, men ja antar att man alltid hoppas..

HAHA OMG detta blev ju värsta "Hej jag är en Sims nörd och lever för att spela Sims" inlägget. Aja..


*...ja är inte sån - inte riktigt iaf*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

Du är ju sån!

2008-07-03 @ 12:26:57
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/
Postat av: Tina

hihi har de på datorn men har inte hunnit får kolla på det sen.

Det blir ingen kattunge...vill jätte gärna men har inte tid med det.

2008-07-03 @ 18:46:45
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0