Sluta tidigt idag..

..lyckades tjata till mig att få sluta tidigare! Slutade redan kl 16 istället för 21 *Jippie* Det var riktigt nice med tanke på att det var riktig sommar ute också.

Så det blev hem och sola lite på balkongen, men till sist blev de för varmt så då åkte vi en sväng med bilen; Handlade lite på ÖB, körde runt, skjutsade hem min syster bla.
Förövrigt så hittade jag min ÄLSKLINGS GLASS på ÖB, Calippoo lime! Och den tillverkas inte ens längre så jag blev ju helt överlycklig och köpte hem 6st. Men dom ska bara ätas på lördagar (då de är snask dag)

Vi fick ju gratis mackor idag på jobbet, dom var grymt goda, och det ligger nån och väntar på att bli uppäten i min kyl också ;) Nyss har vi sett en film som ja inte kommer ihåg va den hette, men de var iaf med My name is Earl killen, inte alls så bra film. Men jag fick äta melon och det var riktigt nice ;) Älskar galiamelon!


*Idag har jag målat målarbok*

// ia

Kommentarer
Postat av: JONNA!

älskar all melon!

2008-07-04 @ 00:58:57
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0