Sunburn!

YES YES YES! Jag är äntligen inte vitast i världen! Men dock kan de hända att ja är rödast :( Blir såhär varje år, jag solar ingenting (eftersom ja jobbar för de mesta) och sen ska ja "passa på" när de väl är sol, och då slutar det ju sällan bra. Idag var planen iaf att få bruna ben, så jag smorde in dom med barnolja för att få lite extra skjuts.

Det funka.

MEN, dock smorde ja aldri in mig på ryggen och där har ja brännt mig mest! Men men de blir väl bra, ska ju tillbaka till playan imorn men då skippar ja oljan och ersätter den med solskydd istället ;)

Kommer lite pix sen, från stranden, Kiro, och även från min och Trickys lilla "fest" utanför henne på gräset i solen ;) De var de bästa, och då kläcktes även den bästa kommentaren....


*Jag vet som inte hur man ska tänka*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tricky

du måste vara den smartaste människan jag känner :)

2008-07-30 @ 22:03:46
Postat av: Jimo

hejhej

2008-07-31 @ 14:33:39
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/qwjimo
Postat av: Tina

Haha okej men ändå ser då inga bildbevis på att du är röd:P hihi

2008-07-31 @ 15:53:35
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0