Åh en sån besvikelse...

...inge mer Frankrike i EM! Vad har hänt? Usch, ja orkar inte ens tänka på de, blir bara så lessen! Och värre lär de bli på jobbet imorn när man får alla fina kommentarer.

Vi har iaf varit på banken idag med ett speciellt ärende, och det gick bara fin fint *yäy* Sen har det inte hänt så mycket mer eftersom jag har jobbat hela kvällen. Idag var det föressten Jims tur att åka på shoppingrunda med en kompis (Fjune). Dom lånade min kära bil och inhandlade diverse rosa saker, åh detta kommer bli så underbart! Men dom råkade ju ut för samma sak som jag råkade ut för igår - bilen ville inte starta! Dom stog dessutom rätt olämpligt vid en bensinpump, så bilen fick rullas iväg och hämtas efter dom gått till Dollar Store. Då kände den för att starta.

Imorn blir det att ha ett viktigt möte, kanske blir de ett telefonmöte men vad vet jag? En av dom 3 som ska vara med är hemma med en nyfödd så det lär bara bli jag och en till och sen nån chef. Creepy.

Nu ska Linda kasta i sig en Billys och sen bär det av till sängen i rasande fart - Me so tierd!


*Tack Jonas för tipset*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

Vadå för tips?

2008-06-18 @ 13:57:50
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/
Postat av: Linn

hallåå...fy va ja blir nyfiken av vad som händer i ditt liv linda, mystiska möten å bankbesök hehe ;-)



jag skippade majsen igår, de får kanske bli ikväll istället!! hihi.



fy va roligt me party, de va längesen för moi hihi, Midsommar blir i vanlig ordning lugn för oss, vi ska ha främmande över på mat å kubb å mys =)



nej jag använder inte den andra bloggen, utan har den bara för att kunna sno "html-koder" så jag kan lägga upp många bilder i samma inlägg på min flisis.babyblogg (annars kan man bara ha 1 bild/inlägg och bilden hamnar längst upp...å de är ju inte så kul...hihi, så ja fuskar lite)

har du nå semester i sommar då? ska ni hitta på nå kul annars i sommar? kram

2008-06-18 @ 19:04:46
URL: http://flisis.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0