Festprisse

De är nog jag de, trots jobb hela helgen så hann jag med en tvådagarsfest! Och skoj var det, speciellt igår när vi var hos Henke & Sandra! Har verkligen verkligen saknat dig Sandra!

Fredagen blev en utgång på Kalles efter vi hade spelat och druckit i oss alkohol =) Men de var ju rätt dött på Kalles, fast det gjorde som inte så mycket var skönt med en chill kväll ute.

Lördagen jobbade jag till 17, fast skulle egentligen ha slutat 19, sen gick jag hem och spelade Wii med Jim till typ 20.30 och då började vi göra oss klara för fest. Vi var väl där kring 22.30 =P
Fick i mig nåra cider och lite vin, sen bar de ut på krogen med Sandra å Jim. Tanken var att vi skulle vara lite wild and crazy och avvika från Kalles för att hänga på 1906, men vi gav upp rätt snabbt när vi insåg att vi skulle få köa en timme kanske för att komma in till en pub där man måste slå sig fram för att ens kunna röra sig. Vi vandrade då till vårt kära Kalles.
Där var det ingen kö och lagomt med folk. Perfekt.

Dansade och drack i nån timme innan vi gav oss hem till Sandra igen för efterfest, Tricky å CJ hängde också med ett tag, men dom dissa oss till slut och vandrade hem. Jag och Jim gick väl hem kring 4, hämtade upp kebab på Adana till Jim och sen spelade vi lite Super Smash Bros innan det var dags för sängen.

Vaknade imorse tio minuter innan ja skulle vara inloggad på jobbet. Crap. Somnade om lite och det blev till slut så att jag lyckades med att komma 45 minuter sent. Ännu mera crap.
Dagen idag på jobbet har varit väldigt lång och långsam, ingen var direkt pigg så det var en låg volym på oss idag (lycka för alla andra som jobbade kanske) Men lite flams hann vi med, och det var ju dessutom Johans sista dag idag, sååå himla tråkigt! Kommer sakna dig Joey!
Ja blev så himla trött där en sväng så ja tog ut rast och somnade på min stol, efter 30 min så ringde Jim och väckte mig på uppdrag av Martin =)

Nu har jag just kommit hem och ligger i sängen för ja tänkte vila ett tag innan de är dags för Wii igen ;) Fick skjuts av Martin den låååånga biten hem från jobbet, det var väldigt uppskattat vill ja lova! Tack tack Martin!

Sova. Nu.


*Jag är bäst på Wii när jag är full*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

Jag tycker du är lika bra jämt!

2008-06-30 @ 08:00:20
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja har å sakant dej! Men du dejt me Sex and the city snart då?!! ;)

2008-06-30 @ 12:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0