HAHAHA


Oj oj oj, förra inlägget var inte så...hmm va ska man säga...genomtänkt =P Hade en vision igår/inatt att ja skulle skriva jätte långt och bra. Men uppenbarligen lyckades jag inte med den uppgiften. Jag har absolut INGEN aning om vad jag hade tänkt skriva vidare när ja skrev "förvåmar mig juj itt om ja har t.."  Kan verkligen inte komma på vad meningen med det hela skulle bli men men så är det. Ett mysterium som aldrig kommer få svar.

Nu har ja just vaknat och ska ta och kliva upp och bege mig till Frallis och städa lite till =) Förhoppningsvis är vi mer effektiva idag, men vem vet?

Har inte hunnit ladda över bilderna från gårdagen ännu. Då vet ni.


*Tack för igår, hade skit kul*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jane

haha jadu jag har ingen aning om hur mycket den va då vi la oss, men vi festade till bra länge iaf ; )

2008-06-07 @ 22:53:53
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0