Hel bil


Kom hem från Granträsk för ett tag sen (nån timme sen), då åkte vi och handlade lite snask och Jim testade den nya hamburgaren på Max. Efter detta så åkte vi hem till oss och Jerry hängde med och vi har precis sett klart filmen Be Kind Rewind med Jack Black. Den var inte så värst bra, jag somnade en sväng mitt i och när jag vaknade hade ja inte missat såå mkt av handlingen, så det var som sagt ingen höjdare. Men den går ju att se.

I Granträsk så fick vi våran bil lagad så nu har jag bromsar igen och slipper använda handbromsen hela tiden *wohooo* Sen har vi (Jim och hans pappa) bytt till sommardäck och det var då helt underbart att slippa höra dubbarna när man körde på asfalten.
Väl där så fick vi även jätte god mat och efterrätt (som alltid).

Nu är man alldeles mätt i magen av allt slisk som man vräkt i sig under filmen så ska eventuellt gå till sängs snart och försöka med att sova. Jag ville helst ta ett bad innan men de ville inte Jim :( Maja ligger som oftast framför min skärm och nyss försökte hon gnaga lite kabel *grrrr*

När jag kom till datorn så hade ja fått en "asbra" länk av Malin! Så där har ni ett hett tips ifall ni vill piffa upp festen =P




*Xstaria - hon som skulle vinna idol och slutade som GOGO*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0