Inga bilder ännu...


...har inte hunnit gå igenom alla 800 bilder som togs i fredags, lägg till ca 200 från lördag kvällen så förstår ni kanske vilket jobb det lär bli =( Men jag ska försöka ta mig tid imorgon.

Idag har ja ju som sagt varit på jobbet en sväng, har även hunnit vara på Coop å handla en massa pasta sås (så vi kan ha nå att äta tills pengar kommer igen) Sen har jag inte gjort så mycket annat vettigt, typ sovit, vaknat ätit lite och gått ut. Nu ikväll har vi sett en film, SuperBad - som alla säger är så himla bra!? Jag tyckte inte alls att den var nått sådär himla speciellt. Tror ja fnissade nån enstaka gång, men nää usch, ge mig en riktigt BRA komedi som man får skratta tills man har tårar i ögonen!! Nån som har ett bra tips?

Nu blir de iaf att gå och sova, jag jobbar dag igen nu till veckan *lycklig* Men då måste man ju se till att komma sig i säng =P


*Alla Malin log, alla öl vi tog*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0