Jobbeli jobb


Så är man på jobbet igen, men ja jobbar inte egentligen problemet var att ja låg å hade de så himla skönt i sängen och höll på att somna - då kom ja på att ja ju inte har lämnat in min tidrapport för denna månad! Och man vill ju som inte riskera att bli utan lön i juni så jag pallrade mig upp och iväg. Och här är jag nu.

Gårdagen/kvällen var super bra! Förutom att vi betalade in oss på Pentan för typ en halvtimmes dansande. Inte värt. Men sen glömde jag även min mobil i Öjebyn. Klantigt.

En av dom roligaste grejjerna som hände var när ja & Malin A gick omkring i stan kring 3 tiden och lyssnade på Tricky med Run DMC, och sjöng med i dom snuttarna som vi kunde. HAHA.





// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0