Kattkiss

Idag när ja kom hem från jobbet, så fick ja börja med att torka myycke kattkiss..*less* Maja är så sjukt kräsen! Men men ska ta å tömma "hennes" låda imorn iaf. så kanske hon blir nöjd.

Tina kom förbi efter hon slutade på Coop och hade med sig sån där färsk tortellini som vi kokade och åt med olivolja och permesan ost! Mums! Sen såg vi en film, en sån där klassisk film bara där man vet vad som komma skall (It´s a Boy Girl thing). Men det var faktiskt perfekt eftersom min hjärna inte fungerar riktigt med tanke på att jag fick 30 min sömn natten som var. Var lagomt flummig i eftermiddags på jobbet =P

Inatt hoppas jag på någon timme iaf. känns dock inte som att de kommer ske men måste iaf ge de ett försök. Sitter just nu och lyssnar på Amanda Jenssen och skriver och lyssnar och skriver och lyssnar.
Gör jag det för att slippa tänka? Usch.. jaja.. nån gång måste ja väl ta tag i dom, varför inte börja redan nu?!


*I am tierd of beeing sad*
-My head misses your shoulder-

// ia


Kommentarer
Postat av: Jimo

"-My head misses your shoulder-"

Om det är menat till mig så är du jättesöt :)

2008-06-23 @ 23:28:16
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0