Ledig idag

Sååå himla härlig vecka detta kommer bli, ja jobbar nämligen bara 3 dagar =) Idag, måndag, så har jag tagit en
sovmorgon till ca 12. Klev upp och duschade men orkade inte tvätta håret haha
Jim for på jobbet kring 14 och jag har just ätit bacon med makaroner *mums*

Ska alldeles strax åka och hämta upp Tricky och sen vidare till DollarStore - ska köpa skur grejjor. Ger väl en rapport senare om vad jag EGENTLIGEN handlade ;)

Måste bara tipsa om en super duper sida som jag precis hittade genom aftonbladet; GoJane. Är skit billiga saker och jätte jätte snygga! Men problemet för mig är att man måste handla från USA, har aldrig förstått mig på hur man går tillväga med tullar och allt sådant. Om jag fattade rätt så skulle det kosta 30$ i frakt kostnad. Inte så värt att bara köpa ett linne för 17$ =P Kanske nån som vill sambeställa? Let me know isf.


*Frallan - here I come*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jane

himla bra namn den sidan hade du ;)

2008-06-16 @ 21:12:04
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jane

förresten, jag jobbar åsså bara 3 dagar den här veckan ;) skiiit nice !

2008-06-16 @ 23:12:32
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Rankvist

Om du importerar från USA (eller annat land) be de paketera det i en diskret förpackning och skriva "GIFT" på det. I 99.9% av fallen så öppnar tullen det inte och du slipper tullavgift.



...I know I´m good.

2008-06-17 @ 13:38:28
URL: http://metrobloggen.se/rankvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0