Lördagen


Gårdagen började med en försovning, fast bara på någon minut - vaknade 07.50 och jag började 8. Tur man har nära till jobbet.
Sprang till jobbet och höll på att hosta ihjäl mig när ja väl kom in, men vi hade en allmänt trevlig dag på jobbet med mycke flams och lite PSP spelande.

Efter jobbet så åkte jag och köpte kattsand och middagsmat till Jim på Coop, sen hämtade jag upp min kära syster (vilket tog ett tag), lämnade av Kiro hos pappa, in på ICA för att köpa groggvirke till syster (var slut på Coop). Till sist så kom vi hem till oss och började kolla på Sverige matchen, eller syrran såg jag rensade kattlådor i en timme typ haha
Sen kom Jim hem, och efter det trillade det in mer och mer folk. Alkoholen flödade och ljudnivån var hög. Jim försökte få ut alla på krogen redan kl 23, men det nappade vi inte på så vi dealade och kom fram till att 00.00 skulle vi ut. Jag tror att vi lyckades ganska bra men jag hade noll koll på klockan så jag kanske inte ska uttala mig.
Skoj var det iaf.

Startade även denna dag med en försovning. Lyckat. Men jag var inte ensam, Jim försov sig ju såklart också men även Malin (som ringde och väckte oss hehe) sen var det tydligen fler på jobbet som hade gjort de. Kom 35 min sent.
Just nu så sitter jag på "min" plats och har just ätit en kebabrulle som vi fick hitkört, dock så håller jag verkligen på att somna nu....Ska nog ta en powernap.


*Btw, Jim var aldrig på krogen i torsdags*

// ia


Kommentarer
Postat av: Patrick Fjaell

Näh, Jim gick hem och jag gick till Big Boy. -.- Men det var en bra kväll jue. :)

2008-06-15 @ 20:49:01
URL: http://mannenochsolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0