Mamas Boy


Nu har vi just sett Mamas Boy, den var faktiskt bra! Till det har vi käkat lite chips och dip och jag fikade en muffin *mums* Har inte hänt så mkt idag mer än att jag blev fast här vid datorn när Jim for och jobbade, surrat endel på msn och kollat runt på pixbox men hittade inget intressant.

Jag ville spela lite Mario Kart men Jim var inge sugen på de =( Och nu kom Maja och hoppade upp framför min skärm så jag ser inte riktigt vad jag skriver just nu...Ah sådär, nu la hon sig ner, blev bara ett stavfel som behövdes rättas =P
Imorgon är de back to work efter en veckas "ledighet". Usch va jobbigt! Längtar efter min semester men det är ju ett tag dit tyvärr.

Nu blir det att beställa lite piercing grejjer från Starpiercing.


*Mätt som en plätt är inte lätt*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0