Måndag men ändå söndag?


Idag har verkligen känts som en Söndag. Inte av någon speciell anledning tror jag men mest säkert bara för att jag fortfarande råkas vara ledig. Vaknade av att syster ringde och frågade om vi kunde vakta Kiro en stund när hon skulle och prata om jobbet i sommar. Det är klart de gick bra!
Jim fick vara med han dock eftersom jag skulle på Previa och få ett intyg på att jag verkligen var sjuk förra veckan, tog en sväng in på jobbet också innan jag knallade hem i kylan.

Väl hemma så hade syster kommit tillbaka och då tog vi den Hela bilen och åkte till Dollar Store samt Djurmagasinet för att handla lite småsaker.
Efter denna utflykt så åkte vi hem och käkade oxpytt och syster käkade spagetti. Kl 17 var det dags att skjutsa Jim till Robert som skulle tatuera in något på hans arm som ja inte fick veta vad de var.

Väl hemma igen så såg jag och syster tv, bland annat lite av matchen mellan FRANKRIKE - Rumänien, dock var det en super trist match och den slutade ju 0-0 =( Kanske för att ja inte satt och hejade nog mkt på mitt lag =P
Åkte förbi hos mamma en stund innan jag skulle hämta Jim. Resultatet av hans tatuering kan ni se här. Dock ser Maja lite arg ut på den bilden, men de kommer bättre!

Just ja, syster hade lite roligt med Jims nya briller, notera dom fina ögonbrynen som hon har lagt till;


Det roliga i denna historia (tyckte iaf jag) var att när hon skulle gå ut för att rasta Kiro så GLÖMMER hon att ta bort dom där extra ögonbrynen =P Dock hade dom blivit lite mindre starkare men dom syntes vill ja lova! HAHAHAHA

Har uppdaterat min pixbox lite ikväll så kika in där om ni har lust.


*Sunderbyn imorn - suck*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0