Tina my angel!


Jippieeee! Tina ska komma hit och sno lite sims av mig ikväll, och dessutom kommer hon som en räddande ängel med cuceliana (eller hur de stavas) Så nu kanske ja kan få sova inatt, utan att vakna hela tiden! =)
Vi ska dessutom se Harry Potter den sista filmen och de ska bli himla roligt att se den med någon som åxå gillar HP ;)

Har nu försökt att vila så att ja inte skulle vara alltför trött ikväll. En timme. EN ENDA TIMME, sen vaknar jag av hosta! Jaaa nu börjar ni alla som läser säkert bli less på mitt tjat om min förkylning, men ja är sjuk å då fååår man gnälla! Sådeså!

Ska ta å kila upp, klä på mig nått anständigt, koppla in hårddisken och sen koppla in tv ut i vardagsrummet så allt är klart när ängeln kommer och hälsar på =)


*I belive in miracles*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0