Ett hemligt paket


Igår var så SJUKT kul! Vi käkade (jag & Lotta) och sen slappade vi lite innan det skulle bli KAREOKE! Ojojoj va skoj de är, ja hade totalt glömt bort hur kul det var hihi Så nu får ni allt passa er alla som ska till Lotta på lörda ;)

Och det som också hände var att jag hittade ett paket i min brevlåda som hade en hemlig skrift... men i själva verket så visste jag ju faktiskt att hon skulle lämna ett paket eftersom ja skulle låna hennes laddare till kameran (igen) Jag blev så himla glad när jag såg meddelandet hihi ;) Tack Tina!

Nu håller jag på att göra mig klar innan jobbet och Jims mamma är här och hon städar och donar hehe Men nu måste ja gå om ja ska komma ihåg att packa allt inför kvällens partaj.


*Föressten - Hål i naveln nu*

// ia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jasså nice!! Gjorde de så ont som du trodde då? :P

2008-05-30 @ 11:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0