Fotoshoot


Kom hem strax efter 17, blev kvar på jobbet ett tag å surrade med lite folk, och sen när jag är påväg hemmåt så ser jag att någon vinkar och viftar, men jag fattade inte om det var till mig eftersom jag inte såg vem det var (hade inte mina ögon på)
Men iaf efter ett tag så såg ja ju att det var Jane som kom gåendes =P Hann väl inte surras så mycket men alltid kul att träffa folk man känner.

Nyss satt jag framför spegeln och lockade håret lite, fick nått il när ja kom hem att ja skulle locka håret & sminka mig, men det blev inte så mycket av det hela när jag insåg att jag inte ALLS passar i lockigt hår! Så jag tog några foton och sen hamnade jag här. Väl här så känner jag en obehaglig lukt av kattpiss och börjar kolla runt, jomen nog har ju nån av dom varit och pissat alldeles vid min sida av databordet *less*
FATTAR inte vad dom håller på med, de är alldeles nyss bytt i lådorna dessutom! Aja, har torkat upp det iaf så jag slipper stanken =P

Måste bara visa en bild på Maja, detta är typ standard platsen när ja har kommit hem från jobbet (och jag sitter vid datorn) Söt är hon ibland iaf ;)

Nu ska ja kanske se om jag ska äta lite mackor och sen börja med disken =/

*Vill verkligen ha en bänkdiskmaskin*

// ia





Kommentarer
Postat av: Jane

haha jaa tänk så det kan bli, det va ju t.o.m så att du fick mig börja fundera om det va du eller inte efter den dissen ;P

Du passa väl visst i lockigt hår, va snackar du för skit?? ;D

2008-05-13 @ 20:16:51
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha jaa de var riktigt knasigt, måste börja ha på mig glasögonen även ute =P

Hehe tack :P ja tycker ja ser ut som en ful 10åring som försökt göra sig fin asg

2008-05-13 @ 20:40:54
URL: http://opzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0