Ögonläkaren


Idag behövde jag inte jobba heldag, kunde knalla från jobbet kl 15 men bara för att ja skulle träffa min ögonläkare. Så det hade ju kunnat vara nå roligare men men ja ska inte klaga, hon gör ju iaf allt som går för att ja inte ska få ännu sämre syn eller bli blind i framtiden =) Tänkte slänga in en gammal bild som ja tagit förut när ja har varit där:


Man blir ju lite sådär lagom läskig när ena pupillen fyller ut hela ögat ^^

Nu ikväll så har det inte hänt så mycket, jag gick förbi in på jobbet när jag var påväg hem från läkaren och blev stannandes i 1 timme och en kvart (en timme mindre än igår) =P
Men Jim slutade ändå då så vi vandrade hem och jag somnade nästan direkt, sen kl 20 var de ju dags att se Sanningens Ögonblick och käka kycklingklubbor och Jasminris.

Nu snart blir det säkert sängen iaf för min del, för Linda är trööööött.


*Har aldrig förtått vitsen med genomstruken text faktiskt*

// ia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0